0 items - 0,00
  • Your Shopping cart is empty.

FAQ

Vaak gestelde vragen

Kan ik wachten op de reparatie?

Meestal wel. Het is immers zaak dat u weer snel bereikbaar bent. Per reparatie hebben we op deze website aangegeven hoeveel tijd we ongeveer nodig hebben. Zo weet u precies waar u aan toe bent. U kunt hier in de winkel wachten.

Hoe lang duurt de reparatie?

Op de website staat per reparatie aangegeven hoeveel tijd we ongeveer nodig hebben. Meestal is dat rond de 30 à 45 minuten. Komt u aan het eind van de dag, dan kan het zijn dat u uw toestel pas de volgende dag op kunt halen.

Wij proberen altijd uw toestel z.s.m. te repareren, echter kan het soms voorkomen dat het drukker is als normaal. Hierdoor kunnen de reparatie tijden iets uitlopen. Vraag in onze winkel naar de wachttijd, zodat u niet voor verassingen komt te staan.

Als u uw toestel opstuurt, wordt deze direct na reparatie en ontvangst van de betaling retour gezonden.

Garantie op reparatie?

Het kan gebeuren dat een onderdeel na reparatie toch een defect vertoont. Daarom bieden we altijd 3 maanden garantie op de reparatie.
In onze algemene voorwaarden vindt u hier meer informatie over.

Dus: heb u een probleem ná de reparatie? Neemt u dan alstublieft contact met ons op.

Waterschade – wat nu?

Tips – als uw toestel nat of vochtig is geworden

Zet uw toestel meteen uit! Pas als u heel zeker weet dat het toestel van binnen en van buiten compleet droog is, zet u het weer aan.
Rijst trekt vocht aan. Leg uw toestel daarom een dag of twee in een bak met rijst.
Hebt u bovenstaande maatregelen getroffen? Neem dan contact met ons op om uw toestel te laten onderzoeken.