fbpx

Garantie op al uw reparaties

  • 3 maanden garantie op al uw reparaties bij Theprofix Lanaken.

Zoals jullie al op onze website gezien hebben geven wij 6 maanden garantie op al onze “reparaties“
Wat valt er nou precies onder deze garantie en wat niet?

Stel u komt met uw iPhone of Samsung voor een display reparatie naar onze vestiging in Lanaken.
Wij zullen voordat wij de reparatie uitvoeren om uw toegangscode / patrooncode vragen zodat wij het toestel grondig kunnen testen voor en na de reparatie. Wanneer blijkt dat het toestel meerdere defecten heeft zal u hiervan op de hoogte worden gesteld. Indien u deze defecten ook gerepareerd wilt hebben dan zullen wij deze voor u repareren nadat wij hier toestemming voor gekregen hebben. U kunt er gerust op zijn dat wij geen reparaties uitvoeren voordat u op de hoogte bent en u mondeling toestemming heeft gegeven. Zo komt u niet ineens voor verrassende kosten te staan.

Op dit moment hebben wij uw display vervangen en hier krijgt u dan ook 6 maanden garantie op.
Veel klanten denken dat zij 6 maanden garantie krijgen op het gehele toestel maar dit is niet het geval.
Stel dat uw oplaad-connector het na een aantal weken begeeft na de reparatie dan zijn wij hier niet aansprakelijk voor.
U krijgt echter garantie op het onderdeel dat wij vervangen hebben. In dit geval is dit uw display.

Soms ontstaan er scheuren of barsten in het scherm wanneer deze onder druk komen te staan of ergens tegen aangestoten worden.
Zelfs een kleine val kan er al voor zorgen dat het scherm scheurt of barst.
Vaak heeft u dit zelf niet eens in de gaten. Als dit ook bij u voorkomt, dan valt de reparatie niet onder de garantie.
Toch blijft het erg vervelend als zoiets gebeurd.
Wij staan daarom ook altijd open om samen met onze klant een oplossing te vinden.
Vaak demonteren wij het scherm voor u en sturen wij deze terug naar onze leverancier.
Zij gaan verder oordelen of dit wel of niet binnen hun garantie valt.

Maar wat nou als uw touchscreen niet meer reageert binnen 6 maanden na de reparatie?
Dan valt dit onder de garantie en zullen wij kosteloos een nieuw display voor u plaatsen.
In de meeste gevallen hebben wij uw onderdeel op voorraad, indien dit niet het geval is, wordt er direct een nieuw onderdeel voor u besteld en plannen wij een afspraak met u in.

 

Share this post